F1.sk F1.sk

Ocon sa pomaly zžíva s tímom i novým inžinierom: Do Melbourne bude všetko v poriadku
zdroj: Pirelli

Ocon sa pomaly zžíva s tímom i novým inžinierom: Do Melbourne bude všetko v poriadku

Esteban Ocon sa po ročnej pauze vracia na štartový rošt. Francúzsky tím Renault bude mať k dispozícii francúzskeho pilota, ktorého navyše trochu pozná, keďže rodák z Évreux tu už predtým pôsobil.

Prvým krokom pre francúzskeho pilota bolo sa s tímom celkovo zoznámiť. Na prelome rokov teda viackrát navštívil továreň v Enstone aby sa oboznámil s ľuďmi i prácou, ktorá tu prebieha.

„Toto bol môj cieľ v decembri a začiatkom januára, aj keď tento tím pre mňa nie je úplne nový, keďže som tu pracoval v roku 2016 i krátko predtým,“ povedal Ocon pre francúzsky L’Equipe, na ktorý odkazuje portál Grandprix247.com. „Za ten čas však stajňa enormne vyrástla a všetko sa zmenilo.“

Ocon
začiatkom januára absolvoval v továrni v Enstone prípravu sedačky. Francúz už na testoch v Abú Zabí avizoval, že v aute francúzskeho tímu sa cíti pohodlnejšie, než v Mercedese. Esteban má s týmito vecami problém prakticky celú kariéru, keďže meria 186 centimetrov, čo nie je v stiesnenom kokpite práve ideálne. Našťastie preňho však Daniel Ricciardo a Nico Hülkenberg patria k vyšším jazdcom.

„Základný dizajn auta bol vytvorený ešte veľmi dávno. Mám však šťastie, že tím mal z minulosti k dispozícii moje miery a auto zostalo aj po rokoch dostatočne veľké. Čiže som nemal žiadny problém,“ vysvetlil Ocon, ktorý pracuje aj na nastavení volantu.

„Existuje veľa vecí, ktoré mám radšej a ktoré mi trochu uľahčia život. Strávili sme nad tým už pomerne dosť času. Stále je však veľa vecí, ktoré sú pre mňa zložitejšie, takže ešte budeme potrebovať nejaký čas, ale pracujeme na tom. Do Melbourne bude určite všetko v poriadku, keďže máme predtým ešte šesťdňové testy,“ povedal Ocon.

Estebanovým inžinierom v Renaulte bude Mark Slade, ktorý pracoval s Nicom Hülkenbergom počas jeho pôsobenia v tíme.

„Marka poznám niekoľko rokov. Je tu už veľmi dlho a má množstvo skúseností s rozličnými pilotmi. S takým človekom sa vám pracuje veľmi ľahko, musíme si však veľmi dobre rozumieť, preto máme pred sebou ešte veľa spoločnej práce na simulátore,“ dodal Ocon.

Najnovšie z kategórie: Renault

Pozri viac

Odporúčame

Magazín

Pozri viac

AUTO.sk