F1.sk F1.sk

Ferrari do konca roka bez log Mission Winnow?
zdroj: TASR/AP

Ferrari do konca roka bez log Mission Winnow?

Ferrari prišlo v závere minulej sezóny so zaujímavým spôsobom propagovania produktov svojho sponzora, spoločnosti Philip Morris. Na autách tímu, ale aj na jazdeckých overaloch, prilbách pretekárov, na oblečení členov tímu a na reklamných plochách stajne sa objavili logá MISSION WINNOW, ktoré nepriamo propagujú výrobky spomínanej spoločnosti.

Ferrari a Philip Morrisu sa podarilo šikovne obísť zákony, ale nie všade: v Austrálii sme tieto logá nevideli a rovnaké to bolo aj nedávno v Kanade, pričom Ferrari nebude nič riskovať ani počas aktuálneho víkendu vo Francúzsku. Problémy sa navyše množia a nie je vylúčené, že v tomto roku už logá Mission Winnow vôbec neuvidíme. Informoval o tom Motorsport.com.

"Zdroje naznačujú, že vzhľadom k silnejúcemu preverovaniu kampaní ako Mission Winnow, Philip Morris zvažuje odstránenie log na dlhšie obdobie, ako pôvodne očakával - potenciálne pre celý zvyšok ročníka," píše spomínaný zdroj, podľa ktorého bude rovnako postupovať aj Ducati v MotoGP.

Ferrari využilo voľné miesta po nápisoch "Mission Winnow" svojsky a umiestnilo na ne pripomienku svojho 90. výročia. Oficiálny názov tímu už bol zmenený zo Scuderia Ferrari Mission Winnow na Scuderia Ferrari.

"Rôzne úvahy a špekulácie nekomentujeme," uviedol hovorca spoločnosti Philip Morris, Simon Dowding. Ten súčasne zopakoval jasný odkaz z úvodnej časti sezóny: o tom, či budú Ferrari a Ducati naďalej podporovať spomínaný slogan, sa bude rozhodovať preteky po pretekoch.

"Tak, ako tomu bolo v Austrálii a v Kanade, bude Ferrari počas tohto víkendu vo Francúzsku vďaka priestoru na aute a uniformách tímu opäť oslavovať svoje 90. výročie. Informácie o ďalšom postupe budeme prinášať pred jednotlivými pretekmi," dodal Dowding.

Najnovšie z kategórie: Ferrari

Pozri viac

Odporúčame

Magazín

Pozri viac

AUTO.sk