F1.sk F1.sk

Magnussen sa po tréningoch ocitol vpredu, vďačí za to aj novému hydraulickému systému
zdroj: TASR/AP

Magnussen sa po tréningoch ocitol vpredu, vďačí za to aj novému hydraulickému systému

Romaina Grosjeana a Kevina Magnussena v piatok delilo viac ako desať priečok, keď Francúz skončil sedemnásty a jeho kolega šiesty. Spôsobiť to malo nasadenie odlišných balíkov, no hlavne skúška hydraulických prvkov na zadnej náprave Kevina Magnussena.

Grosjean jazdil bez novinky, keďže na jej nasadenie by mechanici potrebovali oveľa viac času. "Nebolo to zlé," sumarizoval piatok Magnussen. "Dobré to bolo aspoň vtedy, keď nemám plyn až na podlahe." Dán dokonca poškuľuje po šiestom mieste na štartovom rošte: "Je to realistické."

Romain Grosjean mal úplne iný deň. "Nebolo to ideálne. Mal som problémy s rýchlosťou a gripom, musíme pochopiť, čo sa tu deje." Auto bolo nestabilné, čo Francúzovi uberalo na sebavedomí v kritických momentoch pri bariérach. "Dúfam, že na to niečo nájdeme."

Tohtoročným úhlavným nepriateľom Haasu však aj naďalej zostávajú pneumatiky Pirelli. "Musíme zabezpečiť, že aj pri jazde na plný plyn budeme mať gumy pod kontrolou. Staré dobré pneumatiky sú stále našim hlavným problémom," pritakával Magnussen. "Spravíme, čo môžeme. Snáď v tomto smere ešte niečo získame."

V Monaku pritom Haas nemal s gumami väčšie problémy. "Niekedy to funguje, inokedy nie," konštatuje šéf tímu Günther Steiner. "Nemáme žiadne riešenie. Buď to funguje alebo nie."

Najnovšie z kategórie: Kevin Magnussen

Pozri viac

Odporúčame

Magazín

Pozri viac

AUTO.sk