F1.sk F1.sk

Rich Energy sa bráni pred "ohováračmi": To je ako hovoriť, že človek nikdy nebol na Mesiaci
zdroj: Twitter/Rich Energy

Rich Energy sa bráni pred "ohováračmi": To je ako hovoriť, že človek nikdy nebol na Mesiaci

Je Rich Energy pre Haas najlepšou voľbou? Novej značke totižto veľa ľudí neverí. Podľa "ohováračov" — ako ich šéf spoločnosti William Storey označuje — Rich Energy nie je dostatočne dôveryhodná značka. Ich pochybnosti sú založené predovšetkým na fakte, že produkty britskej firmy nie je tak často vidno. Storey takéto spochybňovanie prirovnáva ku konšpirácii, podľa ktorej Neil Armstrong nekráčal po Mesiaci, ale len po štúdiu v USA.

"Myslím si, že veľa ľudí si dalo dva a dva dokopy a dostalo päť," začal so svojou obhajobou v rozhovore pre motorsport.com William Storey. "Nikdy som tieto nezmyselné klebety nepočul. Je to smiešne. Úplne to ignorujem. Doteraz sme vyrobili 90 miliónov plechoviek. Hovoriť, že to neexistuje, je ako tvrdiť, že človek nikdy nekráčal po Mesiaci, alebo že Elvis stále žije. Je to nezmysel."

Tým, že Rich Energy vstúpi do Formuly 1, sa postaví svetovo najúspešnejšej značke v oblasti energetických nápojov Red Bullu. Hodnotu spoločnosti to môže vystreliť poriadne vysoko, už samotné spojenie sa s Haasom bolo z marketingového hľadiska veľmi úspešné.

"Činy hovoria hlasnejšie ako slová. Už od prvého dňa som bol vo všetkom konzistentný. Všetko, čo som povedal, sa aj udialo. Je zaujímavé, že títo takzvaní ohovárači ma nikdy nestretli a vôbec nás nepoznajú," ohradil sa Brit. "Je to špekulácia, ktorá sa nezakladá na faktoch. Každý, kto nás skutočne pozná a vie, čo sa deje, vedel, čo dokážeme. Ohováračom chýbali fakty."

Storey mal rokovať aj s Williamsom a McLarenom, no rozhodnutie padlo na Haas. "Sme potešení, že sme s Haasom. Myslíme si, že máme oveľa lepší produkt a oveľa lepšiu značku ako Red Bull. Je fantastické, že s nimi môžeme bojovať na trati i mimo nej."

Najnovšie z kategórie: Haas

Pozri viac

Odporúčame

Magazín

Pozri viac

AUTO.sk