F1.sk F1.sk

Hülkenberg je smutný, strata na špičku sa ešte prehĺbila
zdroj: Renault Sport

Hülkenberg je smutný, strata na špičku sa ešte prehĺbila

Renault chce každý rok krok po kroku napredovať a približovať sa k čelu. Zatiaľ to v tomto smere nevyzerá najhoršie a tím by mohol vylepšiť minuloročné šieste miesto, ale jednoduché to nebude. Štvrtý najsilnejší je zatiaľ Haas a niekde do tejto oblasti musíme zaradiť aj McLaren.

Nica Hülkenberga sklamala skutočnosť, že Renault sa trom najlepším stajniam nepriblížil. "Tí pred nami boli ďaleko vpredu," povedal Nemec po Veľkej cene Austrálie. "V zime sme chceli zmenšiť stratu, ale zdá sa, že sa ešte natiahla. Nie je to dobré a čaká nás množstvo práce."

V čom je hlavná strata tímov stredu poľa na tie, ktoré sú na špičke? "Podľa mňa vo všetkom," odpovedal Hulk. "Všetko je to o malých detailoch. Sčasti motor, sčasti aerodynamika, ale aj šasi, dynamika, mechanické záležitosti a podobne. Máme však dobrý základ pre ďalšiu prácu. Predtým, ako vypadli Grosjean s Magnussenom, sme mali ich rýchlosť a rovnako aj rýchlosť McLarenu. Na začiatok ročníka máme dobré auto."

"Piatok z môjho pohľadu nebol práve najlepší, ale napokon sme to otočili na solídny výsledok a dobrú nedeľu. Mali sme šťastie, že niektorí jazdci vypadli, ale na druhej strane sme mali smolu so safety carom. Ale taký je pretekársky šport a šesť bodov je dobrá odmena za tvrdú prácu tímu," dodal Nico Hülkenberg.

Nemec bol v boxoch v rovnakom kole ako Romain Grosjean, ktorý okamžite po výjazde z nich zapríčinil žlté vlajky a následne fázu VSC i SC. Ak by išiel na výmenu o kolo neskôr, stálo by ho to o desať sekúnd menej a ostal by pred Fernandom Alonsom. Nuž smola.

"Bol to fajn výsledok. Nie perfektný, ale ukázalo sa, že sa držíme našich cieľov a dosahujeme progres," skonštatoval šéf Renaultu Cyril Abiteboul. "Na to, aby sa dosiahol dobrý výsledok, musí všetko klapnúť: od pitstopov po spoľahlivosť. Nuž a tieto dvojnásobné body sú napokon solídnym vstupom do sezóny."

"Fáza safety caru nám trochu uškodila, ale taký je pretekársky šport. Niekedy vám tieto veci pomôžu," pokračoval Francúz. "Koncentrovali sme sa na spoľahlivosť a všetky autá s pohonom Renaultu sa dostali do top 10, čo je pozitívum. Vieme, že v strede poľa to bude mimoriadne vyrovnaná bitka. Motivuje nás to k tomu, aby sme pokračovali v tvrdej práci."


Najnovšie z kategórie: Renault

Pozri viac

Odporúčame

Magazín

Pozri viac

AUTO.sk