F1.sk F1.sk

Nové logo rozpútalo búrlivé reakcie. Bratchesa to potešilo
zdroj: Formula 1

Nové logo rozpútalo búrlivé reakcie. Bratchesa to potešilo

Liberty Media predstavila nové logo hneď po Veľkej cene Abú Zabí. To predošlé úspešne slúžilo dlhých 23 rokov, no podľa nových majiteľov už bolo zastaralé. Z radov fanúšikov sa ozvalo mnoho nespokojných hlasov.

Na facebooku sa objavilo množstvo negatívnych reakcií a napríklad na youtube videu s predstavením nového loga až dvakrát viac fanúšikov kliklo na dislike ako na like.

Bratches tvrdí, že majitelia nával emócií a negatívnych komentárov predpovedali. Avšak fakt, že sa do kritizovania zapojila taká masa ľudí, berie ako pozitívum.

"Sú to nepríjemné zmeny - stane sa tak vždy, keď meníte veľkú značku, a o to viac, keď ide o značku, ktorá vyvoláva vášne," povedal pre motorsport.com Sean Bratches. "Bývalé logo tu bolo desiatky rokov a športu slúžilo dobre. Ale nešli sme do toho bezhlavo, veľa sme nad tým premýšľali. Z môjho pohľadu to staré bolo zastaralé a neodzrkadľovalo smer, ktorým by sa tento šport mohol vybrať."

"Ľudia majú názory. A to je dobré, pretože to znamená, že im na tom záleží. A my ako správcovia tohto športu z toho máme veľmi silný pocit. Nakoniec trhu dokážeme, že táto značka prežije a bude prosperovať. My vieme, že akákoľvek zmena v logu, či už by šlo o niečo drobné alebo väčšie, by priniesla rozdielne názory. To je pre šport len dobré. Každý má na Formulu 1 názor. Ani sme nepomýšľali nad tým, že by sme z toho vyviazli bez škrabancov," dodal jeden z hlavých predstaviteľov Formuly 1.

Nové logo je len predzvesťou niečoho väčšieho. Na Veľkej cene Austrálie nás čaká hneď niekoľko noviniek. Liberty Media predstaví nové digitálne platformy, novú televíznu grafiku a fanúšikovia sa dočkajú aj streamovacích služieb.

A hoci nové logo vyvolalo búrku, šéf marketingového oddelenia F1, Ellie Norman, si myslí, že fanúšikovia časom pochopia, prečo bola táto zmena nutná a akonáhle sa začne masovejšie využívať, prídu aj pozitívne ohlasy. "Čím viac ho budeme využívať, a oživíme jeho novú identitu, tým viac fanúšikov si uvedomí, čo im môžeme cezeň ponúknuť."

Najnovšie z kategórie: Liberty Media

Pozri viac

Odporúčame

Magazín

Pozri viac

AUTO.sk